Szukaj na tym blogu

wtorek, 17 czerwca 2014

Moje nowe decor hobby - Moja pierwsza przytulanka / MY LITTLE PONY

Dzisiaj coś innego, nie biżuteria, ale też traktuję to jako rękodzieło. Mam nadzieję, że pomimo tego, że to coś z zupełnie innej bajki spodoba się Wam i zachęci do własnych eksperymentów z igłą i nicią.

Ostatnio pokonuję kolejne kroki w szyciu - to też niesamowicie wciąga -  i postanowiłam pokazać Wam prace, do których mam sentyment. To zarazem moja pierwsza zabawka, którą zrobiłam na okoliczność imprezy rodzinnej, był to prezent dla małej dziewczynki zafascynowanej konikami, wykrój został znaleziony w sieci - można go sobie pobrać tu, natomiast cała reszta to już kwestia wyobraźni, dorobiłam skrzydełka, obróżkę i strój, a całość no cóż, myślę, że spełniła swoje zadanie. Jedną rzecz zmieniłam, a mianowicie rozmiar, powiększyłam konika do dużo większych rozmiarów.

Co jakiś czas chciałabym prezentować Wam prace z dziedziny szycia, które moim zdaniem zasługują na pokazanie, to pierwszy taki projekt, może nie będzie ich tak dużo jak biżuterii, ale co jakiś czas coś na pewno się tu pojawi w nowej kategorii DIY na moim blogu, gdzie od czasu do czasu znajdziesię też HOME DECOR. No to koty za płoty.
Oto gotowy konik w całej okazałości:


ENGLISH: Today, something different, not jewelry, but I also treat it as a craft. I hope that despite the fact that it is something completely different it will appeal to you and encourage you to experiment on your own with a needle and thread.
Recently I take my next steps in sewing - it's also incredibly addictive - and I decided to show you the work to which I have done so far. This is also my first toy I made of the fact family event, it was a gift for a little girl fascinated with ponies, the pattern was found on the web - you can download it yourself from here, while the rest is a question of imagination, I`ve also made the wings, chokers and dress, and all well, I think it served its purpose.

From time to time I would like to present you work in the field of sewing, which I think deserve to be showed so every now and then something will appear here.

Here is the finished horse in all its glory:




















1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...