Szukaj na tym blogu

wtorek, 19 czerwca 2012

Kontrolowany PLAGIAT - karmelowy komplet w stylu bolly

Jak już wcześniej pisałam moją największą inspiracją są prace Weraph, jak tylko zobaczyłam jej karmelową bransoletkę zapragnęłam spróbować moich sił w zapleceniu podobnej, co też uczyniłam.

I pojawiły się schody, bo poza tym, że to sznur koralikowy, to dodatkowo metoda zwana ukośnikową, której nie mogłam do końca zastosować z dostępnych tutków, nie były dla mnie dość czytelne, więc tu również z pomocą przyszła Weronika z wyjaśnieniem co robię źle, za co jej serdecznie dziękuję. W związku z udanym procesem uczenia się powstała bransoletka na wzór jej oryginalnej bransoletki wygląda tak:



16 cm długości, 2 cm szerokości, 20 koralików w rzędzie wykonana z koralików TOHO 11/0 w kolorach: silver lined frosted smoky topaz, silver lined frosted lt topaz oraz silver lined milky white. Kolory praktycznie jak oryginał z wyjątkiem jednego koloru, którego nie miałam, no i wzoru w sensie warstw kolorów. Ta praca była pracą szkoleniową, po której zaczęły mi chodzić po głowie kolejne projekty.





Strasznie mi się spodobał efekt, w sumie ta metoda ukośnikowa jest dużo bardziej przyjazna dla palców i dłoni, więc zdecydowałam się z niej często korzystać. Efekty w kolejnych postach. Jak zrobić takie kolczyki też pokażę w którymś z kolejnych postów. Cierpliwości ;)




  
W związku z tym, że tak mi się spodobała karmelowa piękność dorobiłam do niej jeszcze pasujące kolczyki i drugą mini bransoletkę na zmianę, bądź drugą dłoń, jak ktoś woli.





no i tak prezentuje się cały komplet, do szczęścia zabrakło mi jeszcze czegoś na szyję, ale to pieśń przyszłości ;)







5 komentarzy:

  1. Świetnie splagiatowane! ;)
    Widziałam tę pracę Weraph i przyznam, że też chodzi mi po głowie wyszydełkowanie czegoś w podobnych kolorkach... wygląda na to, że ta bransoletka doczeka się zatem więcej plagiatów. ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też tak uważam, jest warta grzechu, ale już może w innych kolorach, sama planuję coś jeszcze upleść ;) wkrótce kolejne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna na prawdę jestem pod wielkim wrażeniem :) zapewne bede tu jeszcze zagladać i to nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny artykuł ale pobierz sobie program antyplagiatowy ze strony www.antyplagiat.net bo widziałem że ktoś kopiuje twoje teksty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki, popatrzę co i jak, ale działam na zasadzie Open ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...